fredag 3. mars 2006

on the run

Det er fredag og 5'ish antall dager igjen til onsdag.

På onsdag skal et fireukers prosjekt i faget «Strategisk design» leveres. Dette prosjektet begynte jeg på i dag og når jeg våknet i morgest var jeg ganske sikker på at jeg var rimelig i rute.

Problem
Det slo meg plutselig at 5 dager x 24 timer ikke nødvendigvis summerr seg til 120 arbeidstimer. I tillegg kom jeg på at både i dag fra 16–20 og i morgen lørdag fra 10-16 burde jeg egentlig vært på forelesninger i emnet «Organisasjonsarbeid». I tillegg har jeg vakt på it-tjenesten fra 10-14.30 mandag + forelesning 14.30-16.15, og tirsdag både forelesning 9-10.45 og vakt på Kaffka fra 11-14... Og så er det jo plutselig onsdag uten at jeg har hatt så mange timene til å konsentrere meg om dette prosjektet som jeg da burde ha jobbet med i fire uker.

Løsning
Har meldt meg av valgemnet «Organisasjonsarbeid» og håper noen gidder ta på seg it-vakta mi. Da skulle ting forhåpentligvis gå seg til.

Moral
Prøve å bli flinkere til å IKKE melde meg på alskens dill bare fordi det hadde vært gøy å delta og heller konsentrere på de tingene som gjennomføres =)

1 kommentar:

mr Ling sa...

Det er moraliserende å høre at det er andre også som har litt dårlig tid til Helga-prosjektet…

Stå på!!