torsdag 9. mars 2006

Hvor fantastisk!

Det er torsdag og jeg sitter her og er forbauset. Det er INGENTING jeg ha gjort til i morgen! =D

Dette åpner opp for helt fantastiske muligheter, f.eks. kan jeg gjøre hva jeg vil i kveld! Planen så langt går på å tasse en tur opp på Huset. Der sies det de har fått inn en ny type havrebrus. Denne skal være mørk, litt bitter og på 0,75 liter.

Hvis ikke testing av denne høres ut som et vis å slappe av på så vet jammen ikke jeg =)

Ellers går ferden til tigerstaden i morgen. I emnet «Designteori og -historie» skal klassen på ekskursjonstur. Kunstindustrimuséet og en del andre steder skal besøkes så mistenker jeg drasser med meg kameraet mitt og ser om jeg ikke klarer knipse et par blinkskudd av funky ting =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Very cool design! Useful information. Go on!
» »