mandag 8. oktober 2007

Essay-o-meter fra Utlandet

Well, i dag fikk jeg da høre det gledelige ryktet fra godeste Einar om at iallefall noen i den nåværende 2. klasse Mediedesign er kvalitetsmennesker av ypperste klasse. I dette legger jeg selvfølgelig at de ved essay-innlevering har valgt å bruke det fortreffelige Essay-o-meter™ for å gjøre skrivingen en liten bit mer fornøyelig. Stor respekt til disse mennesker.

Nå er det iallefall en gledens dag. Jeg har satt meg ned og fixet en del grunnleggende mangler ved Essay-o-meteret. Når noen nå setter inn en essay-innleveringsdato vil denne nå huskes neste gang man går inn på siden. I tillegg huskes da også antallet ord essayet skal være på og hvor mange ord man hadde skrevet sist man sjekket sin Essay-prosent™.

Så, for neste essay vil jeg anbefale alle HiG-studenter (og andre studenter) bruk av Essay-o-meteret for å holde styr på essay-skrivingen. Lykke til =)

Ingen kommentarer: