søndag 12. august 2007

Ting går seg til

Som det ryktes har jeg jo altså kommet inn på «Design and Digital Media»-master ved Coventry University i... Coventry, England.

Nå har endelig de aller siste puslespillbrikkene ramlet på plass, dvs.

Flybilletter er bestilt; Funky å bestille enveisbilletter til ütllandet.

Studentleilighet er bekreftet. Hvis noen tilfeldigvis skulle være i nærheten blir jeg da å bo på rom 415 i studentleilighets-komplekset kjent som «The Pillar Box». Jeg er i grunnen veldig spent på hvordan disse studentboligene er lagt opp ettersom informasjon har vært mildt sagt sparsommelig. Det jeg vet er at jeg får et møblert rom å bo på med tilknyttet bad samt felleskjøkken. I tillegg er leilighetskomplekset forbeholdt master-studenter. Gleder meg iallefall =)

Det eneste som gjenstår nå er å pakke kofferten + fixe togbillettene fra Heathrow til coventry, men det fikses når jeg kommer dit siden det går tog hele tiden =)

Ingen kommentarer: