torsdag 26. juli 2007

Coventry

Som blogger har jeg jo vært til dels slapp i det siste, så nå er det jammen på tide å opplyse litt om tingenes tilstand.

I løpet av forrige halvår søkte jeg altså på en studieplass ved MA Design and Digital Media ved Coventry University. Til stas og glede har jeg nå bestått kravene der og kommet inn. Flybilletten bestilles antakelig til 20. september, så da vinker jeg bye-bye til Norge for 12 måneder fremover.

For det første gleder jeg meg fantastisk til ett år i utlandet hvor jeg kan møte nye kulturer, nye mennesker og ikke minst bli litt mere lur. Men samtidig blir det jo litt vemodig. Nå har jeg jo for noen måneder siden forlatt Gjøvik og alle de flotte menneskene jeg ble kjent med der. Nå skal jeg altså nok en gang pakke sekken og forlate gamlelandet, Therese og _alle_ for ett helt år. *spennende og vemodig samtidig liksom* :S

Ingen kommentarer: