torsdag 22. juni 2006

Sommer og ferie

Så var ferien her igjen. Mange velger å benytte ferietiden til å reise rundt i verden, se nye steder og gjøre sommerlige ting i varmt vær.

Som vanlig velger jeg å gjøre ting på min måte. Jeg har nå tatt flyet nordover til Tromsø igjen hvor jeg nå har 3-4 fridager før det braker løs med sommerjobb på Bladet Nordlys. Ferie-alibiet mitt i år får være lunsjpausene ^^

Ellers går Buktafestivalen av stabelen 21. og 22. juli og er obligatorisk. Dette er tredje året arrangementet arrangeres og jeg tror det knall! :D Av mange artister ser jeg mest frem til er Brant Bjork and the bros. Bjork var med på å starte opp både Kyuss og Queens of the stone age og kan regnes som en av mennene bak stoner-rocken. :D

1 kommentar:

Anonym sa...

HEI! JEG SKJØNTE IKKE NOE HER
SKAL DET FÅRESTILE EN ESSAY? SIDEN JEG SØKTE PÅ ESSAY, SÅ DUKKET "SOMMER OG FERIE" HER EH....